ITAK-i esindustesse tulles pole abivahendi kaarti vaja kaasas kanda

26.11.2020
logo-kodukale.jpg

Alates 1. detsembrist kaob paberil olev isiklik abivahendi kaart ning kogu info inimese abivahenditehingute kohta hakkab liikuma elektrooniliselt. Sotsiaalkindlustusameti e-teenuse arendus võimaldab jälgida enda ostu- ja renditehingute andmeid ameti iseteenindusest ning tänu sellele ei pea kliendid enam abivahendi kaarti taotlema ega kaasas kandma.

Soodustuse saamiseks on vajalikud:

  • isikut tõendav dokument
  • kehtiv arstitõend või rehabilitatsiooniplaan

Soodustuse saamiseks küsige arstitõend abivahendi vajaduse kohta. Arstitõendi väljastab sõltuvalt abivahendi tüübist kas perearst, eriarst, vastava täiendkoolituse läbinud õde või ämmaemand, rehabilitatsioonimeeskond, füsio- või tegevusterapeut. Jätkuvalt ei pea vanaduspensioniealised isikud võtma tõendit uriinipidamatuse toodete kohta (vajalik vaid isikut tõendav dokument)!

Isiklikke sooduskoguseid ja enda ostu- ning renditehinguid saab jälgida sotsiaalkindlustusameti iseteenindusest. Keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID-ga. Vajadusel võib pöörduda sotsiaalkindlustusameti infotelefonile 612 1360 või võtta ühendust ITAK-i teenindusega.

Loe muudatusest ka sotsiaalkindlustusameti kodulehelt.

Lähitulevikus saab tooteid osta soodustusega ka ITAK-i e-poest!

ITAK OÜ

Anna meile tagasisidet

JÄLGI MEID SOTSIAALMEEDIAS

© 2024 ITAK OÜ KÕIK ÕIGUSED KAITSTUD